Larissa: Guardiola më seksi se Mourinho

dardanmiftari | Wednesday, August 17, 2011 | 3 Komente

Supermodelja nga Paraguai, Larissa Riquelme, ka dalë përtej kornizave të fushës së lojës mes klubeve futbollistike Barcelona dhe Real Madrid të cilat takohen sot, duke u shprehur se trajneri i Barcës, Pep Guardiola është më seksi.
Në një intervistë për Interviu, bukuroshja deklaroi se asaj i pëlqen më shumë Guardiola pasi është më seksi.

Ajo pozoi nudo në fanellat e Barcelonës dhe Real Madridit dhe pos tjerash shtoi se do të bënte seks në debutim me Cesc Fabregas, që luan sonte për herë të parë në fanellën e Barcës.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

3 comments:

  1. aaaaa sikur te isha une ne vend te Cesc Fabregas...

    ReplyDelete
  2. si mund te pozoi nudo me fanela?????

    ReplyDelete
  3. Nuk pozoi nudo me fanela, por nudo ne fanela :)

    ReplyDelete

Shkruani Komentin Poshtë...